تعداد مطالب 1742

تأکید بر همکاری بیشتر حوزه علمیه با سپاه و بسیج

  • کد خبر : 2489
تأکید بر همکاری بیشتر حوزه علمیه با سپاه و بسیج

در این دیدار مدیر حوزه علمیه استان یزد ضمن تبریک مسئولیت جدید جناب سرهنگ پورشمسی، تعامل بیشتر حوزه علمیه با سپاه و بسیج را از برنامه‌های پیش روی حوزه علمیه عنوان نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس با همراهی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان با سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر دیدار کردند.

در این دیدار مدیر حوزه علمیه استان یزد ضمن تبریک مسئولیت جدید جناب سرهنگ پورشمسی، تعامل بیشتر حوزه علمیه با سپاه و بسیج را از برنامه های پیش روی حوزه علمیه عنوان نمود.

سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل حوزه علمیه با سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت های موجود استان استفاده کنیم قطعاً رویکرد ما رو به جلو خواهد بود.

حجت الاسلام گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر نیز با اشاره به نقش بسیج طلاب اظهار داشت: حوزه‌های علمیه امروز در همه ابعاد همگام و هم‌سو است.

وی همکاری بیشتر حوزه های علمیه با بسیج طلاب و فعال شدن پایگاه های بسیج و اعضای شورای پایگاه را خواستار شد و افزود: تشکیل شورای پایگاه بسیج، الفبای کادرسازی در حوزه است.

حجت الاسلام حسینی پور معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان نیز با اشاره به برگزاری طرح امین در مدارس استان و همچنین طرح شهید بهنام محمدی اظهار داشت: می‌توان هم‌افزایی بیشتری در این طرح داشت و از ظرفیت‌های موجود استفاده بیشتری نمود و از موازی‌کاری جلوگیری کرد.

حجت الاسلام قره چاهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان نیز در این جلسه اظهار داشت: ما امروز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه استان داریم که باید حداکثر بهره‌برداری از این ظرفیت را داشته باشیم.

حجت الاسلام قره چاهی در پایان ضمن تشکر از فرمانده محترم سپاه الغدیر ، مسئول محترم نمایندگی سپاه الغدیر و مدیر محترم حوزه علمیه استان خواستار گسترش ارائه خدمات بسیج به طلاب وروحانیون بسیجی استان شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.