تعداد مطالب 1742

اجرای طرح زیباخوانی قرآن کریم در حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 2421
اجرای طرح زیباخوانی قرآن کریم در حوزه علمیه استان یزد

طرح زیباخوانی قرآن کریم ویژه طلاب پایه‌های ۳،۲ و ۴ مدارس علمیه شهر یزد(شفیعیه، مصلی، خان و سفیران هدایت) در مدرسه علمیه خـان در حال برگزاری است.

طرح زیباخوانی قرآن کریم ویژه طلاب پایه‌های ۲ ،۳ و ۴ مدارس علمیه شهر یزد(شفیعیه، مصلی، خان و سفیران هدایت) در مدرسه علمیه خـان در حال برگزاری است.

حجه‌الاسلام سیدمحمدکاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد در این خصوص اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه شهر یزد در این دوره حضور دارند که کلاس‌ها از ۱۵تیرماه آغاز شده و تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

حجه‌الاسلام میرجلیلی افزود: در این دوره یک کلاس با موضوع حفظ سوره مبارکه نمل همراه با مفاهیم، و دو کلاس در زمینه آموزش تجوید و صوت و لحن(لحن‌های حجاز و نهاوند) با طلاب کار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه تصویب شده مدیریت استان و معاونین تهذیب، شرط ارتقا به پایه بالاتر تحصیلی، قبولی در این دوره و کسب حد نصاب قبولی خواهد بود.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد افزود: کسانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند در بحث ترتیل‌خوانی قرآن تخصص پیدا خواهند کرد.

حجه‌الاسلام میرجلیلی در پایان اظهار داشت: اختتامیه دوره مذکور روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه با حضور مدیران مدارس علمیه و با سخنرانی مدیر حوزه علمیه استان یزد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.