تعداد مطالب 1742

برگزاری همایش مبلغان هجرت بلندمدت در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهر نیر

  • کد خبر : 2390
برگزاری همایش مبلغان هجرت بلندمدت در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهر نیر

همایش دو روزه مبلغان هجرت بلندمدت استان یزد و خانواده آنها در اردوگاه فرهنگی تفریحی شیرکوه شهر نیر برگزار شد.

همایش دو روزه مبلغان هجرت بلندمدت استان یزد و خانواده آنها در اردوگاه فرهنگی تفریحی شیرکوه شهر نیر برگزار شد.

این همایش با همکاری اداره کل بهزیستی استان و با حضور مبلغان هجرت بلندمدت و خانواده این عزیزان برگزار شد که طی آن کارگاه مشاوره خانواده با حضور همه حاضرین، جلسه آموزش و رفع مشکلات خانوادگی ویژه خواهران، و یک جلسه هم برای مبلغان و همسران با موضوع آسیب‌های خانواده تشکیل شد که کارشناسانی از اداره کل بهزیستی استان در این موضوع همکاری نمودند.

فضای مجازی و بیان فرصت‌ها و تهدیدهای این فضا، از دیگر موضوعاتی بود که با حضور کارشناس اداره بهزیستی به آن پرداخته شد.

در بخشی از این همایش حجه‌الاسلام سیدمحمدمحسن حسینی‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد نسبت به عملکرد مبلغان و خانواده آنها توصیه‌هایی بیان و بر اهمیت نقش خانواده مبلغان در موفقیت اهداف و برنامه‌های تبلیغی تأکید کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در ادامه، مواردی که یک مبلّغ باید در محل تبلیغ مورد توجه قرار دهد را ذکر نمود که از آن جمله می‌توان به اهمیت کار تشکیلاتی، ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جدیت مبلغان در شناسایی استعدادهای برتر و مستعد جهت تحصیل در حوزه علمیه اشاره نمود.

در ادامه جلسه مدیر حوزه علمیه استان یزد ضمن ایراد سخنانی به بیان گزارشی در مورد پذیرش حوزه علمیه و نقش مبلغان در شناسایی استعدادها و معرفی حوزه علمیه به آنها بیان نمود. همچنین با توجه به درخواست‌های مبلغان مبنی بر اخذ امتحان از مبلغانی که پرونده آنها خارج از یزد است، مدیر حوزه علمیه استان یزد جهت پیگیری این موضوع قول مساعد داد.

لازم به ذکر است در این همایش ۲ روزه، جلسه هم‌اندیشی معاونین تبلیغ شهرستان‌ها نیز برگزار شد و از مبلغان برتر و همچنین خانواده مبلغان که فعالیت تبلیغی داشتند تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.