تعداد مطالب 1741

مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) طزرجان میزبان دوره‌های تابستانه حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 2383
مدرسه علمیه شهید صدوقی(ره) طزرجان میزبان دوره‌های تابستانه حوزه علمیه استان یزد

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: با توجه به نیاز مبرم حوزه علمیه یزد، در نظر داریم با تامین منابع موردنیاز از طریق خیرین نسبت به اتمام عملیات ترمیم و تجهیز این مدرسه اقدام نماییم.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره‌های تابستانه این حوزه در مدرسه علمیه طزرجان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌راد اظهار داشت: مدرسه علمیه شهید صدوقی طزرجان به همت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) بنیان نهاده شد و علاقه ایشان به تشویق جوانان با استعداد برای تحصیل در حوزه‌های علمیه و لزوم اشراف بر ضروریات زمان، موجب گردید تا شهید صدوقی با بهره‌گیری از دانش روز و استفاده از افراد متخصص بهترین حوزه‌ها با آخرین امکانات رفاهی را حتی در شهرهای دورافتاده تأسیس کنند که منشأ خدمات شایسته‌ای بوده‌اند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه مدرسه علمیه طزرجان نیز با همت و پیگیری‌های شهید صدوقی احداث گردیده است خاطرنشان کرد: طی چند سال در چند مرحله عملیات بازسازی و ترمیم ساختمان این مدرسه انجام و برای برگزاری دوره‌های اردویی آموزشی و تهذیبی مهیا گردیده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌راد افزود: با توجه به هوای پاک و طبیعت زیبای منطقه و همچنین ویژگی‌های ساختمانی مدرسه، یکی از بهترین محل‌ها برای برگزاری کلاس و دوره‌های تابستانه می‌باشد که تاکنون دوره‌ها و جلسات زیادی در این محل برگزار شده است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم حوزه علمیه یزد به فضاهایی مانند مدرسه علمیه طزرجان، در نظر داریم با تامین منابع موردنیاز از طریق خیرین نسبت به اتمام عملیات ترمیم و تجهیز این مدرسه اقدام نماییم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.