تعداد مطالب 1742

برگزاری جلسه ویدئوکنفرانسی همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش

  • کد خبر : 2361
برگزاری جلسه ویدئوکنفرانسی همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش

با عنایت به تدوین برنامه ۵ ساله همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، جلسه ویدئوکنفرانسی با حضور مدیران استانی و مسئولین ستادی حوزه‌های علمیه و مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

با عنایت به تدوین برنامه ۵ ساله همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش و طراحی برش استانی برنامه، جلسه ویدئوکنفرانسی با حضور مدیران استانی و مسئولین ستادی حوزه‌های علمیه و مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد همکاری و تعامل بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش است که بحمدالله در استان یزد این همکاری‌ها نتایج بسیار خوبی در برداشته است.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: در همین زمینه و با توجه به لزوم آشنایی مدیران استانی با سند تدوین شده همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، جلسه ویدئوکنفرانسی جهت آشنایی بیشتر با این موضوع همزمان با سایر استان‌ها در استان یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس با اشاره به نتایج مثبت جلسه و هم اندیشی صورت گرفته خاطرنشان کرد: در استان یزد شاهد همکاری‌های بسیار خوبی بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش بوده‌ایم که نتایج بسیار خوبی نیز در پی داشته است که افزایش مدارس امین و ارتباط و حضور خوب روحانیون و طلاب در آموزش و پرورش، و افزایش اعزام طلاب در قالب سربازطلبگی به مدارس آموزش و پرورش از مهم‌ترین آنها می‌باشد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.