تعداد مطالب 1742

دروس اقتضایی مدارس علمیه استان یزد بررسی شد

  • کد خبر : 2158
دروس اقتضایی مدارس علمیه استان یزد بررسی شد

در این جلسه دروس اقتضایی مدارس علمیه امام صادق(ع) اردکان، حجت بن الحسن(عج) میبد و شفیعیه یزد مورد بررسی و برخی از آنها مورد تائید اعضای شورا قرار گرفت.

جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه دروس اقتضایی مدارس علمیه امام صادق(ع) اردکان، حجت بن الحسن(عج) میبد و شفیعیه یزد مورد بررسی قرار گرفت و برخی از آن ها مورد تائید اعضای شورا قرار گرفت و برخی نیز به تصویب نرسید.

دبیر شورای آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: در این جلسه به درخواست برخی از طلاب مبنی بر شرکت در آزمون موردی جهت تکمیل نواقص و بررسی غیبت های درسی رسیدگی شد و تصمیماتی در راستای آئین نامه آموزشی به جهت مساعدت با آنان توسط اعضا اتخاذ گردید.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان از مصوبه جدید شورای استان خبر داد و گفت: اعضای شورای آموزش در راستای ارزیابی علمی و تحصیلی طلاب مصوب کردند در پایان هر نیمسال تحصیلی علاوه بر درسی که سؤالات آن از ستاد ارسال می گردد، معاونت آموزش استان نیز در هر پایه ای یک سؤال متمرکز طرح و ارسال کند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.