تعداد مطالب 1742

جلسه کارگروه فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد برگزار شد

  • کد خبر : 2048
جلسه کارگروه فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد برگزار شد

نماینده امور صیانتی حوزه علمیه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال در فضای مجازی و دفع آسیب‌های موجود، جلسه مذکور برگزار گردید.

اولین جلسه کارگروه فضای مجازی در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجه‌الاسلام رضا خدادادی نماینده امور صیانتی حوزه علمیه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال در فضای مجازی و دفع آسیب‌های موجود، جلسه مذکور برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به در دسترس بودن فضای مجازی برای عموم مردم از جمله طلاب و روحانیون، در این جلسه نکاتی پیرامون استفاده از ظرفیت‌های موجود و مقابله با تهدیدهای آن بیان شد.

نماینده امور صیانتی حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: اعطای حکم به اعضای کارگروه، برگزاری جلسات ماهانه کارگروه با حضور کارشناسان حوزه فضای مجازی و همچنین تشکیل جلسات ویژه طلاب با موضوع فرصت‌ها و آسیب‌ها از جمله تصمیمات اخذ شده در این جلسه بود.

حجه‌الاسلام خدادادی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: تاکنون طی چند مرحله جلساتی با حضور اساتیدی از قم و یزد برای طلاب و همسران آنها تشکیل شده است که آخرین مورد آن با حضور کارشناسان پلیس فتا در مدارس علمیه خان و مصلی برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.