تعداد مطالب 1741

برخی مسئولان از سند ۲۰۳۰ حمایت می کنند

  • کد خبر : 2045
برخی مسئولان از سند ۲۰۳۰ حمایت می کنند

حجت الاسلام والمسلمین شمس با انتقاد از اتفاقات اخیر مدارس و پخش کلیپ های ضدارزشی، گفت: مشخص نیست که چرا برخی مسئولان از سند شرم آور۲۰۳۰ حمایت می کنند؟

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به عدم اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ در کشور تذکرات لازم را به مسئولان داده اند، گفت: علت حمایت برخی مسئولان از این سند که هویت و ارزش های اسلامی نسل جوان را نشانه گرفته، مشخص نیست.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه بدون شک دشمن با این سند به دنبال اهداف شوم خود در جمهوری اسلامی است، افزود: این اهداف شوم چهل سال است که توسط دشمن طرح ریزی می شود تا نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد و در طول این سال ها ما در کشور چیزی ندیدیم که آنها پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی را بخواهند بلکه همیشه در کارهایشان نیرنگ و فریب موج می زند.

وی به حمایت های قاطع برخی از مسئولان در کشور از سند ۲۰۳۰ اشاره و خاطر نشان کرد: نیازی نیست که ما در مورد سندی که می خواهد ارزش‌های والای اسلامی و معنویت را از کشور ما دور کند بحث داشته باشیم، بلکه باید هوشیارانه در این زمینه ها برخورد شود و بتوانیم هویت اصلی خود را حفظ کنیم نه اینکه خودمان هم همراه آنها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در پایان تاکید کرد: شکی در آن نیست که سند ۲۰۳۰ با فرهنگ و ارزش های اسلامی کشور ما مغایرت دارد و ما نباید خواسته های دشمن را پیاده سازی کنیم بلکه باید به بهترین شکل در مقابل توطئه های شوم آنها ایستادگی کنیم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.