تعداد مطالب 1741

نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه استان یزد برگزار شد

  • کد خبر : 1852
نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه استان یزد برگزار شد

طی جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس علمیه استان یزد که در مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد برگزار گردید برنامه ۵ ساله این حوزه و طرح‌های موردنظر مورد بررسی قرار گرفت.

طی جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس علمیه استان یزد که در مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد برگزار گردید برنامه ۵ ساله این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس در این جلسه ضمن تشکر از مدیران در زمینه جمع‌آوری کمک ها برای سیل زدگان، متن تقدیر مدیر حوزه های علمیه در این خصوص را قرائت نمود.

اعزام طلاب به خوزستان برای فعالیت های تبلیغی-جهادی، لزوم مورد توجه قرار گرفتن حلقه‌های صالحین، انجام استعداد‌سنجی برای طلاب در طول تحصیل، لزوم حضور طلاب در عرصه هنر و سینما از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این جلسه بیان شد رسالت اصلی حوزه مسلح شدن طلاب به علوم اسلامی و در راس آن قرآن و روایات می باشد که روحانیون باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

همچنین مقرر گردید جلسات مشترک طلاب قرآنی با طلاب برجسته استان در اردوهای مشترک با برنامه های متنوع برگزار شود و جهت برگزاری جلسات مدیران با خانواده طلاب برنامه‌ریزی  لازم به عمل آید.

در این جلسه مصوب گردید اولین جلسه مشترک قرآنی در شهرستان بهاباد برگزار شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.