تعداد مطالب 1742

اوقاف آماده همکاری با حوزه علمیه در پذیرش طلبه است

  • کد خبر : 1536
اوقاف آماده همکاری با حوزه علمیه در پذیرش طلبه است

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: اوقاف آماده همکاری با حوزه علمیه یزد در راستای پذیرش طلبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به آمادگی این اداره کل در جهت همکاری با حوزه علمیه استان گفت: در مباحث مختلف آمادگی خود را با حوزه علمیه استان یزد در جهت هر گونه همکاری اعلام کردیم و در این راستا با تمام توان خود آماده هستیم.

وی اضافه کرد: ما خود را مدیون حوزه های علمیه می دانیم و در این خصوص شایسته نیست که اگر کاری هم می توانیم انجام دهیم، کوتاهی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه در بحث پذیرش حوزه علمیه استان می توانیم فعالیت های گوناگونی را انجام دهیم، تصریح کرد: یکی از این فعالیت ها، ارسال پیامک به مخاطبین اوقاف که قشر خاصی نیز هستند، است که امیدواریم اثربخش باشد.

حجت الاسلام زارع زاده یکی از فعالیت های بسیار اثر بخش اداره اوقاف را برگزاری طرح آرامش بهاری عنوان کرد و گفت: در این برنامه که در طول این سال ها توسط اداره اوقاف استان برگزار می شود، مبلغین به صورت گسترده مشغول به انجام فعالیت های مختلف هستند که در این خصوص نیز می توان بحث پذیرش حوزه علمیه را مطرح کرد.

وی عنوان کرد: چاپ و نصب بنر در سطح شهر و همچنین تبلیغ حوزه علمیه در طرح آرامش بهاری از جمله فعالیت هایی است که می توانیم در راستای جذب افراد به سمت حوزه انجام دهیم که امیدواریم به یاری خدای متعال، این فعالیت ها اثربخش و ماندگار باشد.

انتهای پیام/خ

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.