تعداد مطالب 1742

چرا در ایران اسلامی اول باید اتفاق ناگواری بیافتد تا مسئولان دنبال رفع مشکل باشند

  • کد خبر : 1158
چرا در ایران اسلامی اول باید اتفاق ناگواری بیافتد تا مسئولان دنبال رفع مشکل باشند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس در واکنش به جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: چرا در کشور ایران اسلامی اول باید اتفاق ناگواری بیافتد تا مسئولان دنبال رفع مشکل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران که طی یک حادثه جان خود را از دست دادند، گفت: این گونه اتفاقات بسیار دردناک و غم آن بسیار سنگین است و خانواده های این دانشجویان از غم از دست دادن فرزندانشان در شرایط سختی قرار دارند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه نیاز بود که از زمان احداث این دانشگاه نسبت به ایمن سازی آن اقدامات لازم صورت می گرفت، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما به این شکل است که تا مشکل اصلی اساسی و اتفاقات ناگواری پیش نیاد، اقدمات لازم صورت نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حادثه ای که برای دانشجویان واحد علوم تحقیات دانشگاه آزاد تهران افتاد، اتفاقی را رقم زد که شاید طی سال های اخیر در دانشگاه ها شاهد آن نبودیم و اتفاق نادری بود که می توانست با تدبیر مسئولان از این حادثه دلخراش جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس اضافه کرد: مسائل عمرانی دانشگاه‌ها، راه‌ها، ساختمان ‌های اداری و وسایط نقلیه باید از نظر ایمنی و استاندارد مطمئن باشد، پیگیری این مهم وظیفه مسئولان ذی‌ربط است.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله در آینده شاهد این گونه مسائل دلخراش در کشور نباشیم و به شکلی عمل شود که جان انسان ها به راحتی گرفته نشود و این همه خانواده را که زحمات بسیاری برای فرزندانشان کشیدند را داغدار نکند و از مسئولین دانشگاه نیز تقاضا داریم که هر چه زودتر نسبت به رفع مشکلات این دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا دوباره شاهد این حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/خ

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.