تعداد مطالب 1742

۱۶ استاد از حوزه یزد موفق به دریافت مجوز تدریس مکالمه عربی شدند

  • کد خبر : 945
۱۶ استاد از حوزه یزد موفق به دریافت مجوز تدریس مکالمه عربی شدند

حوزه / حجت الاسلام حسینی پور گفت: تاکنون ۱۶استاد از حوزه علمیه یزد موفق به اخذ مجوز تدریس مکالمه عربی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد،در سومین جلسه معاونین آموزش مدارس استان یزد که در دفتر مدیریت حوزه استان برگزار شد،با بیان اینکه یزد از استان هایی است که در تربیت اساتید مکالمه عربی پیشگام بوده، گفت: تا کنون ۱۶ استاد موفق به اخذ مجوز تدریس از مرکز زبان حوزه های علمیه شده اند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۸ دوره مکالمه عربی در ۶ مدرسه استان برگزار می شود که نیمی از آن دوره ها مقدماتی و نیمی دیگر از آنها متوسطه است.

این مقام مسئول بیان داشت: طبق مصوبه شورای حوزه علمیه استان مدارس باید برای طلاب جدیدالورود دو هفته ابتدایی سال تحصیلی جدید را برنامه های قرآنی اختصاص دهند که قرار شد مدارس گزارشی کامل از این برنامه به معاونت آموزش استان ارسال کنند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان به بحث برگزاری دوره های مهارتی پرداخت و بیان کرد: معاونت آموزش در حال برنامه ریزی اجرای دوره های مهارتی مورد نیاز اساتید، کادر مدارس و طلاب می باشد که لازم است مدارس برنامه های مورد نیاز خود را اعلام کنند تا جهت برگزاری دوره ها برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.