تعداد مطالب 1742

امربه معروف و نهی از منکر در جامعه غریب است

  • کد خبر : 895
امربه معروف و نهی از منکر در جامعه غریب است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با بیان اینکه امروزه امربه معروف و نهی از منکر در سطح جامعه غریب واقع شده است گفت: امروز سیر پیشرفت اسلام به مراتب بیشتر از مسیحیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، پیش از ظهر امروز درس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور با حضور طلاب شهرستان یزد در مدرسه علمیه مصلی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در این جلسه به اهمیت یادداشت برداری در دوران طلبگی اشاره کرد و گفت:  امروزه بسیار پیش آمده است که از یادداشت های دوران طلبگی استفاده می کنم و مسائلی که در آن زمان اهمیت ویژه ای داشته را نکته برداری کردم و الان از آنها استفاده می کنم.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: اگر در دنیا به تعداد مبلغین مسیحی و مبلغین اسلامی نگاه می بینید که فرق بین تعداد این دو بسیار زیاد است اما سیر پیشرفت اسلام به مراتب بیشتر از مسیحیت است که با توجه به سرمایه های عاشورا، مهدویت و غیره است.

وی با بیان اینکه اینکه متاسفانه امروزه در سطح جامعه امربه معروف و نهی از منکر دو فریضه غریب است خاطر نشان کرد: اگر حرکت جامع و کاملی در این مورد صورت گیرد شاهد آثار و برکات آن در سطح جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/خ

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.