تعداد مطالب 1742

دشمن به دنبال کم رنگ جلوه دادن راهپیمایی اربعین است

  • کد خبر : 834
دشمن به دنبال کم رنگ جلوه دادن راهپیمایی اربعین است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس در جمع طلاب عازم به پیاده روی اربعین حسینی گفت: طلاب استان یزد در پیاده روی اربعین جزء ۳۰ قرآن کریم را حفظ می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در جمع طلاب عازم به سفر معنوی اربعین حسینی استان یزد، با اشاره به فعالیت های دشمنان خارجی در جهت کم رنگ جلوه دادن این راهپیمایی عظیم، گفت: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب که در رزمایش اقتدار عاشورایی صورت گرفت و ایشان نسبت به حضور هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی اربعین تاکید کردند، حوزه علمیه یزد نیز تمام تلاش خود را در جهت اعزام طلاب استان یزد به این سفر معنوی به کار گرفت.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه با بیان اینکه طلاب در این مسیر معنوی باید از فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببرند، افزود: طلاب می توانند با ارتباط با مردم از کشورهای مختلف چه ایرانی و غیره ، با بیان یک نکته اخلاقی و داستان تحولی را در شخص بوجود آورید و نسبت به امام حسین(ع) معرفتی را در شخص ایجاد کنید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طلاب سه روز در مسیر پیاده روی هستند می توانند در این مسیر به حفظ قسمتی از قرآن کریم بپردازند که برای این کار، قرآن های جیبی که شامل جز ۳۰ است تهیه شده و به طلاب اهدا می شود تا در این مسیر به حفظ قرآن کریم بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس اضافه کرد: حفظ جز ۳۰ قرآن کریم در مسیر پیاده روی اربعین اختیاری است و هر طلبه ای در این طرح شرکت کند، یک قرآن هدیه دریافت می کند.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.