تعداد مطالب 1742

طلاب استان یزد به سفر معنوی اربعین اعزام می شوند

  • کد خبر : 792
طلاب استان یزد به سفر معنوی اربعین اعزام می شوند

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد گفت: قریب به ۱۵۰ نفر از طلاب استان یزد به سفر معنوی اربعین حسینی اعزام می شوند.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اعزام قریب به ۱۵۰ نفر از طلاب یزد توسط حوزه علمیه استان به مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد قریب به ۱۲۰ طلبه به اربعین حسینی اعزام شدند که امسال این آمار افزایش یافت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: این ۱۵۰ نفر از طلاب توسط حوزه علمیه یزد و با سه دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند و بسیاری از طلاب هم با کاروان‌های محلات، هیئات مذهبی و همچنین به صورت خانوادگی در این مراسم عظیم شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در رزمایش اقتدار که در شروع سخنرانیشان بحث اربعین حسینی و پیاده روی را مطرح کردند و این جریان را یک پدیده عظیم و حضور پرشور مردم معرفی کردند لذا با تاسی از سخنان مقام معظم رهبری، حوزه علمیه استان یزد مقدمات این سفر معنوی را فراهم کردند.

حجت الاسلام حسینی راد با اشاره به اینکه تاریخ اعزام طلاب استان از روز ۲ آبان ماه خواهد بود اضافه کرد: این سفر معنوی در تاریخ ۱۰ آبان ماه پایان خواهد یافت.

این مقام مسئول شعار امسال حوزه علمیه یزد برای اعزام طلاب را «یک طلبه یک مُبلغ» اعلام کرد و افزود: طلاب استان یزد در طول این سفر معنوی می‌توانند یک مُبلغ بسیار خوب برای مردم باشند و از این فرصت عالی بهترین استفاده را ببرند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد یکی از برنامه‌های حوزه علمیه استان اهدای یک جلد قرآن کریم در قطع جیبی به طلاب عنوان کرد: برنامه ریزی صورت گرفته تا طلاب استان یزد در این مسیر بتوانند جزء ۳۰ قرآن کریم را حفظ کنند.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.