تعداد مطالب 1742

بازدید مدیر و معاونین حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 783
بازدید مدیر و معاونین حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به اینکه اخلاق مهمترین ویژگی روحانیون و طلاب است گفت: استفاده مفید از جوانی سبب رشد و تعالی انسان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس به همراه معاونین حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بازدید و با مدیر، اساتید و کادر این مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

مدیر حوزه علمیه یزد در جمع مدیر، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه برخی از دروس حوزوی با مشکلاتی روبه رو است، گفت: این مشکلات در سال های قبل نیز وجود داشته که با توجه به نگاه تیزبینانه مدیر حوزه های علمیه،  امیدوار به حل آن هستیم.

وی با تاکید بر توجه مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه بر مباحث اخلاقی و تهذیبی طلاب افزود: روحانیون و طلاب از اقشار هستند که باید نسبت به اخلاق و رفتار خود دقت نظر زیادی داشته باشند.

سربازی امام زمان (عج) نصیب هر شخصی نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین شمس در ادامه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد با بیان اینکه سربازی امام زمان(عج) مسیری است که نصیب هر شخصی نمی شود مگر اینکه نگاه ویژه و خاصی به او شده باشد گفت: بسیاری از افراد در گذشته بودند که در نیمه های راه طلبگی این توفیق از خود سلب و از این مسیر خارج شدند، اما کسانی که پایداری داشتند و این راه را ادامه دادند مشمول رحمت خداوند و نگاه خاص امام عصر(عج) شدند.

مدرس حوزه علمیه یزد نعمت جوانی را یکی از با ارزش ترین نعمات خداوند متعال برای بندگانش دانست و خاطر نشان کرد: هر کس از این نعمت بزرگ و ارزشمند استفاده کند، بدون شک در زمان کهنسالی نسبت به اعمال و رفتار خود در سال های جوانی پشیمانی نخواهد دید و رضایت کامل را از خود خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جوانی هر شخص با یک چشم بر هم زدنی می گذرند و چه خوب است که انسان از این فرصت عالی بهترین استفاده را ببرد و در جهت رشد و تعالی خود استفاده کند.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.