تعداد مطالب 1742

مشخص نیست که چرا در کشور با طب اسلامی مقابله می شود

  • کد خبر : 777
مشخص نیست که چرا در کشور با طب اسلامی مقابله می شود

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تبریزیان با اشاره به اینکه ۴۰ کشور دنیا با محصولات تراریخته مقابله می کنند گفت: حوزه های علمیه می توانند مضرات محصولات تراریخته را برای کشاورزان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین عباس تبریزیان، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه یزد با بیان اینکه محصولات تراریخته امروزه در کشور به وفور قابل مشاهده است گفت: منشا این محصولات از خارج از کشور است که از سال های قبل به کشور وارد و متاسفانه در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشاورزان  بدون آگاهی محصولاتی را تولید می کنند که تراریخته است، تصریح کرد: این عدم آگاهی در سراسر کشور مشاهده می شود و به نوعی به ندرت می توانید محصولات ارگانیک را در کشور بیابید.

این کارشناس طب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۰کشور دنیا با محصولات تراریخته مقابله می کنند، خاطر نشان کرد: آنها از مضرات این محصولات آگاهی پیدا کردند و نسبت به استفاده از محصولات ارگانیک در کشورهای خود تاکید دارند که این مسئله سبب شده  آمار بیماری در این کشورها افت کند.

حجت الاسلام والمسلمین تبریزیان افزود: یکی از اقشاری که می تواند کشاورزان را در این مباحث آگاهی بخشد حوزه های علمیه هستند که در منابر و دوره های تبلیغ می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه امروزه که دنبال گسترش دادن طب اسلامی در کشور هستیم بسیاری با آن مخالفت می کنند، اذعان داشت: علت این مخالفت ها با طب اسلامی در کشور مشخص نیست چون اگر بنگرید می بینید که طب سنتی، طب چینی و غیره در کشور رایج و مورد قبول آنهاست در حالی با طب اسلامی مشکل دارند.

حجت الاسلام والمسلمین تبریزیان عنوان کرد: نکته ای که نیاز است مردم جمهوری اسلامی باید به آن توجه کنند این است غربی ها امروزه در حال رفتن به سمت سبک زندگی اسلامی و استفاده از طب اسلامی هستند، در حالی که سبک زندگی ایرانی اسلامی ما به سمت سبک غربی می رود.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.