تعداد مطالب 1742

امسال طلاب بیشتری از یزد به راهپیمایی اربعین اعزام می شوند

  • کد خبر : 721
امسال طلاب بیشتری از یزد به راهپیمایی اربعین اعزام می شوند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به اینکه شعار امسال اعزام طلاب به کربلای معلا، «هر طلبه یک سفیر» است، گفت: حضور پرشور مسلمانان در اربعین حسینی سبب از بین رفتن توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای اربعین حوزه علمیه یزد با اشاره به اهمیت زیارت حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت اربعین و اینکه دشمنان در صدد کم رنگ کردن اجتماع جهانی و از بین بردن وحدت دو کشور ایران و عراق هستند، لذا حضور هر چه بیشتر مسلمانان در این مسیر معنوی سبب از بین رفتن توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه هر ساله طلاب بسیاری از یزد به سفر اربعین اعزام می شوند افزود: سال گذشته موفق به اعزام قریب به ۱۵۰ طلبه به کربلای معلا شدیم که ان شاءالله امسال نیز به دنبال اعزام تعداد بیشتری از طلاب هستیم.

وی با اشاره به انتخاب شعار «هر طلبه یک سفیر» برای اربعین امسال، خاطرنشان کرد: در روایات بسیاری بر حضور مسلمانان در اربعین حسینی تاکید شده است، پس بر هر فرد مسلمانی لازم است اگر می تواند در این سفر معنوی شرکت کند.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.