تعداد مطالب 1742

همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش سبب افزایش آگاهی دانش آموزان در مسائل دینی می شود

  • کد خبر : 467
همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش سبب افزایش آگاهی دانش آموزان در مسائل دینی می شود

حوزه / مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اثرات مثبت همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان یزد گفت: همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش سبب افزایش آگاهی دانش آموزان در مسائل دینی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه که در آستانه سال تحصیلی جدید در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد به اهمیت همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این همکاری طی سال های گذشته اثرات مثبت بسیاری در پی داشته که انشالله شاهد ادامه آن به صورت مستمر در طول سال تحصیلی باشد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه آموزه های دینی همواره مورد توجه نهاد تعلیم و تربیت در کشور وجود داشته و دارد،خاطر نشان کرد: ارائه برنامه هایی در جهت افزایش آگاهی دینی دانش آموزان یکی از مسائلی که در این کمیته به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد.

دانافر با اشاره به اینکه در سال های گذشته که همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش صورت گرفته فعالیت های مثبت بسیاری دنبال شده، تصریح کرد: جذب و به کارگیری طلاب در قالب سرباز طلبه ،دیدار دانش آموزان با علماء و طلاب خارج از کشور و اعزام مبلغین و امامان جماعت به مدارس از فعالیت هایی بود که در این کمیته به تصویب رسیده و به مرحله اجرا نیز در آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: برگزاری نشست های نظریه پردازی و تخصصی با حضور مدیران و معلمان، تامین و استقرار روحانی در مدارس، توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی، تامین و استقرار روحانی در مدارس، اجرای طرح مدارس امین و طرح روشنا در مدارس سمپاد از دیگر اقدامات صورت گرفته در همکاری این دو نهاد آموزشی در استان یزد است.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.