تعداد مطالب 1742

نتیجه تبعیت از ولایت فقیه پیروزی است

  • کد خبر : 262
نتیجه تبعیت از ولایت فقیه پیروزی است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه همه باید مطیع ولایت فقیه باشند گفت: بدون شک هر زمان که مسئولین و مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پیش رفتند، پیروزی حاصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان یزد با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید “وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ ؛ و در حقیقت موسى را با آیات خود فرستادیم [و به او فرمودیم] که قوم خود را از تاریکی ها به سوى روشنایى بیرون آور و روزهاى خدا را به آنان یادآورى کن که قطعا در این [یادآورى] براى هر شکیباى سپاسگزارى عبرت هاست”، مهمترین هدف انبیا این است قومش را به سمت نور و راه راست هدایت کند.
مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: این همان ارتباطی است که در قرآن با راه حق امام خمینی(ره) وجود دارد و این بود که ایشان برای هدایت جامعه ورود کردند و در نهایت نیز با پیروزی انقلاب به هدف والای خود رسیدند.
وی افزود: اینکه در زمان حاکمیت دو قدرت جهان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و راه و رسم اداره جامعه به وسیله دین را به جهانیان عرضه کرد، خیلی مورد توجه قدرت های جهان و مستعمرهای آنها نبود.
مدرس حوزه علمیه یزد ادامه داد: دشمنان پس از انقلاب اسلامی، توطئه های مختلفی را  علیه مردم ایران طراحی کردند، با وجود رهبری بصیر، حکیم، شجاع، قادر و توانا بحمدالله نتوانستند کوچکترین گزندی به کشور بزنند.
حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه همه باید مطیع ولایت فقیه باشند گفت: بدون شک هر زمان که مسئولین و مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پیش رفتند، پیروزی حاصل شد و هر گاه که برخلاف ایشان عمل کردند چیزی جز شکست حاصل نیامد که نمونه های این مسئله را می توانید در کشور ببینید.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.