تعداد مطالب 1742

نگذاریم آرمان های شهدا به فراموشی سپرده شود

  • کد خبر : 187
نگذاریم آرمان های شهدا به فراموشی سپرده شود

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج)ابرکوه گفت: دانش آموزان و نسل جوان باید با مطالعه زندگی نامه و وصایای شهدا، آنها را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حــــــوزه»از یزد، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج)ابرکوه صبح امروز در یادواره ۵۰ شهید شهرستان ابرکوه که به همت بنیادشهید و امورایثارگران و آموزش و پرورش در مدرسه پسرانه صدرای این شهرستان برگزار شد ضمن اشاره به فضائل اخلاقی شهدا، گفت: دانش آموزان و نسل جوان بایستی با مطالعه زندگی نامه و وصایای این عزیزان، آنها را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.
حجت الاسلام تقی فتاحی با اشاره به اینکه رسالت جوانان ما در دوران دفاع مقدس حضور در سنگر و دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران بود، اضافه کرد: وظیفه جوانان و نوجوانان در مقطع کنونی که کشور از سوی قدرتهای استکباری تهدید می شود، آن است که با تاسی به راه و رسم شهدا در مسیر جهاد علمی حرکت کرده و کشور را در تمام زمینه ها به خوکفایی برسانند.
امام جمعه موقت ابرکوه خاطر نشان کرد: شهدا به حسب وظیفه شرعی و میهنی خود در دفاع از ناموس و مرزهای کشور تلاش کردند و اینک وظیفه ماست که نگذاریم آرمانهای آنان به فراموشی سپرده شود.
در پایان این مراسم محمود عادل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهید دانش آموز احمد بذرافشان از آرزوی دیدار این شهید با دکتر بهشتی گفت و اینکه موفق به دیدار این شهید در زمان حیات نگردید ولی نهایتا با رسیدن به فیض شهادت و بدلیل نحوه شهادت این شهید عزیز، قسمتی از پیکرش در تهران در جوار شهید بهشتی به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.