تعداد مطالب 1742

تشویق به نگهداری حیوانات در منزل توطئه ای برای کاهش جمعیت است

  • کد خبر : 194
تشویق به نگهداری حیوانات در منزل توطئه ای برای کاهش جمعیت است

حوزه / حجت الاسلام سید عباس حسینی پور با بیان این که نگهداری حیوانات در منزل توطئه ای برای کاهش جمعیت مسلمانان است، گفت: مسلمین الگوهای رفتاری خود را با استعانت از آیات و روایات انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، در سال های گذشته دشمنان این مرز و بوم از راه های مختلف در جهت بر اندازی نظام جمهوری اسلامی کوشیده اند به نوعی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را با تجهیزات پیشرفته و همکاری کشورهای مختلف به راه انداختند که با وجود دلیرمردان غیور کشور نتوانستند کاری از پیش ببرند.
سپس با مشاهده ناکامی در جنگ سخت، جنگ نرم را در زمینه های گوناگون بالاخص در حساس ترین آن، جنگ فرهنگی به راه انداختند و به دنبال جایگزین کردن فرهنگ غرب به جای فرهنگ غنی اسلامی بودند که متاسفانه نمی توان منکر موفقیت نسبی در این هدفشان شد.
یکی از راه هایی که در این مسیر به کار بردند، تبلیغات گسترده در این که نگه داری حیوانات به جای فرزندآوری در اولویت خانواده های ایرانی قرار گیرد، به این صورت که با القای ناتوانی اداره امور زندگی و دشواری در تامین مخارج زندگی می توان یک حیوان خانگی را به جای فرزند در خانه نگه داشت و او را مثل فرزند بزرگ کرد.
متاسفانه با این که در این باره هشدارهای بسیاری از سوی بزرگان کشور مبنی بر نفوذ فرهنگی داده شد، اما روز به روز بر نگه دارنده های حیوانات خانگی در کشور اضافه شد و تا جایی در رشد جمعیت کشور تاثیر منفی گذاشت که طبق اعلام رسمی طبق سرشماری سال ۹۵ میزان رشد جمعیت کشور ۱٫۲۴ درصد بوده که این آمار با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم افزایش رشد جمعیت، اصلا مناسب و شایسته نیست.
در این بین نقش اقشاری مانند هنرمندان برای تاثیرگذاری بر فرهنگ جامعه بسیار محسوس است و از آنجایی که بسیاری از مردم آنها را الگویی برای پوشش و رفتار خود قرار می دهند، از رفتارهای آنها تبعیت می کنند.
متاسفانه این قشر محبوب در کشور نیز ناخودآگاه در حال ترویج فرهنگ نگه داری از حیوانات به جای فرزندآوری هستند تاجایی که در چند روز گذشته یکی از بازیگران با از دست دادن گربه خانگی خود، مطلبی با این عنوان در اینستاگرامش نوشت:« بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشیم. بخواب شیرین عسلم. منو ببخش. دیگه آرزویى ندارم. دیگه هیچى نمى خوام از خدا. دیگه بى حس شدم. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت. همین.»
حجت الاسلام سید عباس حسینی پور از روحانیون فعال فرهنگی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، با بیان این که این شیوه که انسان با حیوانات زندگی کند و آنها را به عنوان فرزند خود انتخاب کند، شیوه ای است که شبکه های ماهواره ای ضد اسلام در حال تبلیغ آن هستند، گفت: وقتی انسان به درون جامعه آنها می نگرد مشاهده می کند، آنها خودشان دنبال افزایش نسل هستند و برنامه های مربوط به زندگی با سگ ها و گربه ها را برای ما مسلمانان آماده می کنند تا بتوانند جلوی رشد جمعیت مسلمانان را بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: بسی جای تأسف است که انسان مسلمان از سبک زندگی اسلامی فاصله بگیرد و به جای انس با خانواده خود که در اسلام فراوان سفارش شده و همنشینی با خانواده همانند اعتکاف درخانه خدا شمرده شده، با حیوانات انس بگیرد و آنها را به عنوان اعضای خانواده خود قرار دهد و ابراز علاقه ای که باید به فرزندان خود داشته باشد، به حیوانات داشته باشد.
حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: بیشترین تأسف برای کسانی است که این افراد جامعه را برای الگوی خود قرار می دهند و وضعیت ظاهری خود را با آنها مطابق می کنند.
این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه مسلمین باید دقت کنند که الگوهای رفتاری خود را با استعانت از آیات و روایات اهل بیت(ع) انتخاب کنند، افزود: قرآن پیامبر را به عنوان بهترین الگو برای تمام جهانیان معرفی کرده و امام زمان(عج) مادرشان حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوی خود معرفی می کنند.
وی اضافه کرد: قطعا جامعه ای که افرادش از چنین الگوهای حسنه ای استفاده کنند و زندگی خود را بر مبنای سفارشات و دستورات آنها پایه ریزی کنند، آن وقت این جامعه مدینه فاضله خواهد شد و تا وقتی آنچه غربی ها برای ما دیکته می کنند عمل کنیم و به دنبال آنها راه بیافتیم، به سر منزل حقیقی نخواهیم رسید.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.