تعداد مطالب 1742

جلسه بسیج در حوزه علمیه یزد برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 149
جلسه بسیج در حوزه علمیه یزد برگزار شد+تصاویر

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: علما و روحانیون باید شاخص های اقتصاد مقاومتی را برای مردم به درستی تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، پیش از ظهر امروز در جلسهای با حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد با اینکه طلاب، علما و روحانیون باید مردم را برای تحقق شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی راهنمایی، تشویق و ترغیب کنند، گفت: در این راستا بسیج طلاب مباحث راهبردی پیرامون اقتصاد مقاومتی را برای طلاب و روحانیون مطرح می‌کند.
حجت الاسلام مجتبی داودی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی بسیج طلاب، انقلابی شدن و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه است، اضافه کرد: طلاب باید با بصیرت بالا در مواقعی که نیاز است طبق فرموده مقام معظم رهبری، آتش به اختیار عمل کنند و باید برای مردم این موضوع را تشریح کنند که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن است.
وی خاطر نشان کرد: : با توجه به این که طلاب و روحانیون با اقشار ۲۲ گانه بسیج در ارتباط هستند و می‌توانند اثرگذاری بسیاری روی مردم داشته باشند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در این نشست به فعالیت های این سازمان در استان یزد اشاره و عنوان کرد: در رابطه با تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، بسیج طلاب در استان یزد تاکنون جلسات و کارگاه‌های آموزشی بسیاری برای آموزش کارشناسان و اساتید اقتصاد در دانشگاه‌ها ترتیب داده و برنامه‌هایی نیز در جهت آموزش به مردم در دست اجرا دارد.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج طلاب روحانیون در استان یزد، اظهار کرد: قریب به ۹ سال است که همایش ویژه بسیج طلاب هر دو هفته یک‌بار با هدف بالا بردن بصیرت سیاسی، اعتقادی طلاب و علمای استان یزد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام داودی در پایان نیز تاکید کرد: البته برنامه‌ریزی‌های آینده بسیج طلاب نیز در جهت تشویق مردم برای رها نکردن این روند خواهد بود تا استان یزد به ‌عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در جهان اسلام معرفی شود.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.