تعداد مطالب 1742

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه یزد به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی

  • کد خبر : 5115
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه یزد به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی

روز عاشورا یادآور از خودگذشتگی و ایثار سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاوران باوفایش است. کسانی که با گذشت از تمامی متعلقات و وابستگی مادی و دنیوی جان خود را فدای رضای خدا و دفاع از حق نمودند. عاشورا روز عشق ورزی و دلدادگی و بیداری است، روز تجلی تقوا و یکتا پرستی […]

روز عاشورا یادآور از خودگذشتگی و ایثار سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاوران باوفایش است. کسانی که با گذشت از تمامی متعلقات و وابستگی مادی و دنیوی جان خود را فدای رضای خدا و دفاع از حق نمودند. عاشورا روز عشق ورزی و دلدادگی و بیداری است، روز تجلی تقوا و یکتا پرستی و ولایت پذیری و روز نه گفتن به کافران و ایستادن در مقابل مستکبران است.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به محضر مبارک حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید ، طلاب گرامی و عموم مردم و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال قبولی عزاداری ها و توسلات همه محبین حضرتش که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اقامه عزا نموده و در مراسمات سوگواری شرکت نموده اند را مسئلت دارم .

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

 

پوستر تسلیت شهادت امام حسین

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5115
  • ارسال توسط :
  • 334 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. السلام علیک یا اباعبدالله الحسین