تعداد مطالب 1742

نمایندگان طلاب جهادی استان یزد به تشریح فعالیت های طلاب در ایام کرونایی پرداختند

  • کد خبر : 4114
نمایندگان طلاب جهادی استان یزد به تشریح فعالیت های طلاب در ایام کرونایی پرداختند

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، تعدادی از طلاب جهادی حوزه علمیه استان یزد با حضور در دفتر آیت الله ناصری یزدی، به تشریح فعالیت های انجام شده توسط طلاب در این ایام پرداختند. در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام فخرآبادی، مسؤل کمیته اجرایی ستاد بحران حوزه علمیه استان از تهیه و توزیع مواد ضدعفونی […]

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، تعدادی از طلاب جهادی حوزه علمیه استان یزد با حضور در دفتر آیت الله ناصری یزدی، به تشریح فعالیت های انجام شده توسط طلاب در این ایام پرداختند.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام فخرآبادی، مسؤل کمیته اجرایی ستاد بحران حوزه علمیه استان از تهیه و توزیع مواد ضدعفونی بین اقشار مختلف مردم، ضدعفونی معابر و همچنین منازل بیماران و اموات کرونایی تا تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین نیازمندان دراین ایام خبر داد.

سپس حجت الاسلام متوسل، مسؤل دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گزارشی از حضور طلاب در بیمارستان ها برای مشاوره و کمک به بیماران، تهیه آب میوه طبیعی و تقسیم بین بیماران و پرستاران ارائه داد.

حجت الاسلام مهدی نیا به نمایندگی از طلابی که به صورت جهادی مشغول امر تغسیل اموات کرونایی هستند، گفت: از سیزدهم فروردین ماه که مجوز تغسیل از نهادهای مربوط صادر شد، طلاب به صورت روزانه در گروه های خوار و برادر به این ام رواجب دینی پرداخته و تاکنون ۶۱ نفر از کسانی که بر اثر این بیماری از دنیا رفته اند به دست این طلاب غسل داده شده اند.

خانم کارگران از طلاب حوزه علمیه خواهران و از فعالان در عرصه تولید ماسک نیز در این جلسه گفت: در همان روزهای ابتدایی کار تولید ماسک با ۶۰ نفر از طلاب خواهر و تولید روزانه ۴۰۰۰ ماسک شروع و الان ۴۸۰ نفر از خواهران اعم از طلبه، بسیجیان و اقشار مختلف روزانه ۱۶ هزار ماسک تولید و تحویل موکب الرضا می شود.

وی همچنین ازحضور ۶ نفر از مادران شهدا در این کارگاه خبر داد.

خانم حسن پور معاون امور فرهنگی حوزه علمیه خواهران نیز در سخنانی گفت: در این ایام با راه اندازی پویش ختم قرآن، قرائت حدیث شریف کسا و دعای هفتم صحیفه سجادیه، تا الان ۵۰۰ ختم قرآن توسط مؤمنین انجام گرفته است.

راه اندازی کانال های آنتی کرونا به جهت آموزش نکات بهداشتی و آرامش دهی، لذت بازی در ایام قرنطینه، قدردانی از کادر درمان، خرید مایحتاج سالمندان و تشکیل گروه های مشاوره از دیگر فعالیت های خواهران طلبه بود که به آن اشاره شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.