تعداد مطالب 1742

نخستین جلسه مطالبه گری از مسئولان در حوزه علمیه اردکان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 141
نخستین جلسه مطالبه گری از مسئولان در حوزه علمیه اردکان برگزار شد+تصاویر

حوزه/ اولین جلسه از سلسله جلسات مطالبه گری از مسئولان با حضور عضو شورای حوزه علمیه یزد توسط بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان در سالن این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، صبح امروز اولین جلسه از سلسله جلسات مطالبه گری از مسئولان توسط بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان در سالن این مدرسه برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام حمید کمالی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکاتی در مورد نقد و آداب نقد بیان کرد و گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری نقد را هدیه برای مسئولان دانست که البته باید همراه با انصاف و به دور از دشمنی صورت گیرد.
در ادامه برخی طلاب و اساتید به بیان نظرات و انتقادهای خود در مورد مسائل کلان شهر و نیز دفتر امام جمعه پرداختند.
 رعایت اتحاد بین مردم و مسئولان و چگونگی آن، کم و کیف حمایت دفتر امام جمعه از فعالیتهای فرهنگی، چرایی بسته بودن کارخانجات شهر بر روی کارهای فرهنگی و تبلیغی، عدم انسجام نیروهای فرهنگی شهر و نقش دفتر امام جمعه در این رابطه و مراعات نشدن حجاب اسلامی در برخی مراکز به ویژه در پلیس+۱۰ و دفتر پیشخوان دولت از مواردی بود که در این نشست توسط برخی از اساتید و طلاب مطرح شد.
امام جمعه شهرستان اردکان با بیان تشکر از توجه طلاب به مشکلات شهری، گفت: بسیاری از انتقادات شما درست و صحیح بود و ما نیز در شهرستان مکاتبات و جلساتی با ارگان های ذیربط برای حل این مشکلات برگزاری کردیم که امیداوریم به زودی این مسائل مرتفع شود.
حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، خاطر نشان کرد: با مسئولین کارخانجات در خصوص برگزاری نماز جماعت جلساتی برگزار شد اما آنها مدعی هستند که با توجه به شیفت های کاری، امکان انجام این فریضه واجب در فضای کارخانه نیست.
عضو شورای حوزه علمیه یزد اظهار داشت: در خصوص حجاب کارکنان برخی از ارگان ها، تذکراتی داده شده است که ان شاءالله با پیگیری مسئولین ارگان ها به زودی شاهد برطرف شدن این مسئله در شهرستان باشیم.
گفتنی است این جلسات با دعوت از دیگر مسئولان شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.