تعداد مطالب 1742

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری ۶ هزار و ۱۳۶ کلاس درس مجازی و برگزاری امتحانات بعد از ماه رمضان خبر داد.

  • کد خبر : 4347
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری ۶ هزار و ۱۳۶ کلاس درس مجازی و برگزاری امتحانات بعد از ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه شورای آموزش استان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد از برگزاری ۶۱۳۶ کلاس مجازی در ایام کرونایی تاکنون و همچنین اتمام بسیاری از دروس خبر داد. وی ادامه داد: دروس حوزه علمیه یزد حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه شورای آموزش استان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد از برگزاری ۶۱۳۶ کلاس مجازی در ایام کرونایی تاکنون و همچنین اتمام بسیاری از دروس خبر داد.

وی ادامه داد: دروس حوزه علمیه یزد حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی پور درباره برنامه امتحانات پایان سال، بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امتحانات نیمسال دوم حوزه استان از بعد از ماه مبارک رمضان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و تا نیمه تیر ماه با ثبت نمرات طلاب پرونده نیمسال دوم سال تحصیلی جاری بسته خواهد شد.

دبیر شورای آموزش استان یزد درباره بهره گیری از تجربه به دست آمده برگزاری دروس به صورت مجازی، گفت: با توجه به تجربیات کسب شده در ایام کرونایی، معاونت آموزش استان آماده تدوین آئین نامه ای جامع و کامل در زمینه برگزاری دروس به صورت مجازی در ایام مختلف سال بوده و حاضر است برخی از دوره های آموزشی و دانش افزایی های مربوط به اساتید را نیز به صورت آنلاین و آفلاین به صورت مجازی برگزار کند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.