تعداد مطالب 1742

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، از برگزاری ۱۰ دوره آزمون شفاهی در سال تحصیلی گذشته خبر داد.

  • کد خبر : 5501
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، از برگزاری ۱۰ دوره آزمون شفاهی در سال تحصیلی گذشته خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، در حاشیه برگزاری اولین دوره آزمون شفاهی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری آزمون های شفاهی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد. وی افزود: طلاب متعددی برای شرکت در آزمون شفاهی ثبت نام کرده و […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، در حاشیه برگزاری اولین دوره آزمون شفاهی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری آزمون های شفاهی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

وی افزود: طلاب متعددی برای شرکت در آزمون شفاهی ثبت نام کرده و برخی از آنان نیاز مبرم به نمرات شفاهی دارند و از طرفی لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی بر هر کسی لازم است، لذا این معاونت با برنامه ریزی و تقسیم بندی طلاب به گروه های متعدد، اقدام به برگزاری آزمون در سال تحصیلی جاری نموده و در هر ساعت حداکثر ۵ نفر از طلاب در محل برگزاری آزمون شرکت دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: در اولین آزمون شفاهی سال تحصیلی جدید، ۱۶ نفر از طلاب در ۲۹ آزمون با حضور حجج اسلام چاوشیان و میرزابابایی شرکت کردند.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور درباره آزمون های سال تحصیلی گذشته، گفت: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، ۱۰ دوره آزمون شفاهی توسط معاونت آموزش استان با حضور ۲۳۳ طلبه و ۴۲۱ آزمون، برگزار شده است.

دبیر شورای آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان درباره شرایط و تعداد شرکت در آزمون شفاهی، اظهار کرد: طلاب در دوران تحصیل در سطح یک تا سه می بایست در ۴ مقطع جهت ارزیابی علمی در آزمون شفاهی شرکت کنند. پس از گذراندن دوره سه ساله ادبیات و قبولی در آزمون های کتبی می بایست در آزمون ادبیات و تجوید شرکت کرده و پس از گذراندن دوران سه ساله فقه و اصول و قبولی در آزمون های کتبی می بایست در آزمون شفاهی فقه و اصول شرکت کنند. در سطح دو و سه نیز پس از گذراندن فقه و اصول نیمه استدلالی، طلاب در پایه های هشتم و دهم جهت ارزیابی علمی در آزمون علمی شرکت می کنند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.