تعداد مطالب 1741

مشکل اصلی استکبار با ملت ایران بر سر دین و اعتقاد است

  • کد خبر : 1394
مشکل اصلی استکبار با ملت ایران بر سر دین و اعتقاد است

حوزه/ حجت‌الاسلام و‌المسلمین غفوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد گفت: مشکل اصلی دشمنی استکبار با ملت ایران بر سر عقیده، دین و اعتقاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در امور استان ها، در راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد با اشاره به توطئه دشمنان و استکبار در راستای نابودی جمهوری اسلامی گفت: ملت غیور ایران چهل سال است که با تلاش و با اعتقاد بر اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور است، کمر همت خود را محکم بسته است تا این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) به راه خود ادامه دهد.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران و ارزش‌های دینی انقلاب، افزود: وحدت و همبستگی ملت ایران یکی از مهمترین نیازهای توسعه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

این مقام مسئول خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی اضافه کرد: دشمن بداند این ملت تا آباد کردن کشورش و تا زمانی که دشمنان را به صورت کامل سر جایشان بنشاند و توطئه‌های آنها را خنثی کرده و حقانیت خودش را بر همه دشمنانش ثابت کند، یک لحظه از پا نمی‌نشیند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین غفوری با تاکید بر اینکه ملت ایران شایسته تلاش و همتی بیش از آنی هستند که در حال انجام است، تصریح کرد: در تمام عرصه‌ها باید تلاش مسئولان بیشتر شود چرا که استحقاق این ملت تلاش و کوششی مجاهدانه است.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در امور استان ها با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی باید شرایط تحریم را درک کنند، تصریح کرد: آنها نیز باید همانند فرماندهان دوران دفاع مقدس مجاهدانه برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و کمر همت برای مرتفع ساختن مسائل و مشکلات ببندند.

وی، مشکل اصلی دشمنی استکبار با ملت ایران را بر سر عقیده، دین و اعتقاد دانست و گفت: امروز حضور مردم یقیناً جهاد در راه خداست و با این حضورتان به دشمن اعلام کرده اید که بدانند این ملت آزاد است و تا زمانی که دشمنان را سر جایشان ننشاند و توطئه‌های آنها را خنثی نکنند یک لحظه از پای نخواهد نشست.

انتهای پیام/خ

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.