تعداد مطالب 1742

مسؤل دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد از اجرای «پویش خانوادگی ختم قرآن و بیان تفسیر» ویژه طلاب و روحانیون استان خبر داد.

  • کد خبر : 4196
مسؤل دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد از اجرای «پویش خانوادگی ختم قرآن و بیان تفسیر» ویژه طلاب و روحانیون استان خبر داد.

حجت الاسلام میرجلیلی، مسؤل دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اجرای «پویش خانوادگی ختم قرآن و بیان تفسیر» در ماه مبارک رمضان خبر داد. وی گفت: با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری محافل قرآنی عمومی، پویش خانوادگی «ختم قرآن و […]

حجت الاسلام میرجلیلی، مسؤل دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اجرای «پویش خانوادگی ختم قرآن و بیان تفسیر» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی گفت: با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری محافل قرآنی عمومی، پویش خانوادگی «ختم قرآن و بیان تفسیر» ویژه طلاب استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام میرجلیلی ادامه داد: طلاب برای شرکت در این پویش می بایست ماه مبارک رمضان به همراه خانواده خود، برنامه ختم قرآن داشته و به شرح و توضیح یکی از سوره های جزء سی ام قرآن کریم پرداخته و از این برنامه عکس و فیلم تهیه و برای معاونت تهذیب ارسال کنند.

مسؤل دفتر قرآن و عترت حوزه یزد در پایان گفت: به کسانی که در تمام ماه مبارک رمضان در این پویش شرکت کنند، به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.