تعداد مطالب 1741

طلاب جهادی حوزه علمیه یزد در ادامه فعالیت های خود در جبهه سلامت مردم ، به ضدعفونی معابر و تقسیم بسته های سلامت بین اهالی روستای دهشیر پرداختند.

  • کد خبر : 4164
طلاب جهادی حوزه علمیه یزد در ادامه فعالیت های خود در جبهه سلامت مردم ، به ضدعفونی معابر و تقسیم بسته های سلامت بین اهالی روستای دهشیر پرداختند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به همراه ۳۰ نفر از طلاب جهادی استان جهت ضدعفونی و تقسیم بسته های سلامت به روستای دهشیر از توابع شهرستان تفت در استان یزد سفر کرد. طلاب جهادی یزد پس از قرائت زیارت های عاشورا و امین الله […]

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به همراه ۳۰ نفر از طلاب جهادی استان جهت ضدعفونی و تقسیم بسته های سلامت به روستای دهشیر از توابع شهرستان تفت در استان یزد سفر کرد.

طلاب جهادی یزد پس از قرائت زیارت های عاشورا و امین الله و توسل به اهل بیت در منزل شهید شمس، جهت ضدعفونی کوچه ها و معابر و همچنین تقسیم بسته های سلامت بین اهالی روستا راهی شدند.

در این سفر مدیر حوزه علمیه استان به همراه سردار فتوحی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از خادمین حرم امام رضا علیه السلام، ابوترابی عضو شورای شهر یزد و سرهنگ ادیب فر رئیس پلیس راه دهشیر با حضور در منزل شهیدان رضا همتی و عبدالمجید دهشیری از شهدای دفاع مقدس با خانواده این شهیدان دیدار و گفت و گو کردند.

در پایان سفر با اهدای بسته های تبرکی حرم امام رضا علیه السلام از طلاب جهادی قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.