تعداد مطالب 1742

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برنامه ریزی اجرای طرح «فراگیری مهارت های مورد نیاز طلاب» خبر داد.

  • کد خبر : 4007
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برنامه ریزی اجرای طرح «فراگیری مهارت های مورد نیاز طلاب» خبر داد.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از برنامه ریزی طرح «فراگیری مهارت های مورد نیاز طلاب» خبر داد. معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: طلاب برای حضور هرچه بهتر در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی علاوه بر فراگیری علوم […]

حجت الاسلام سیدعباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از برنامه ریزی طرح «فراگیری مهارت های مورد نیاز طلاب» خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: طلاب برای حضور هرچه بهتر در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی علاوه بر فراگیری علوم حوزوی، نیازمند یادگیری مهارت های متفاوتی نیز هستند، به همین جهت حوزه علمیه استان، اقدام به برنامه ریزی و طراحی قریب به ۴۰ مهارت در زمینه های متفاوت کرده است.

دبیر شورای آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره شیوه اجرای این طرح، گفت: این طرح در قالب دو برنامه مهارت های الزامی و اختیاری در طول سطح یک، طراحی و برنامه ریزی شده است که طلاب به تناوب در ۶ سال این مهارت ها را فرا می گیرند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان اظهار کرد: اجرای این طرح با نظارت معاونت های مرتبط با مهارت های مورد نظر در مدیریت حوزه استان و همکاری مدیران و معاونین مدارس، از سال تحصیلی آینده در استان یزد آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.