تعداد مطالب 1742

شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه یزد

  • کد خبر : 3485
شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه یزد

هفتمین دوره شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه آغاز شده که در این دوره ۲۷ نفر از طلاب یزد، شرایط ابتدایی برای ثبت نام در دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه را دارا بوده‌اند.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در مصاحبه با خبرگزاری حوزه در یزد گفت: هفتمین دوره شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه آغاز شده که در این دوره ۲۷ نفر از طلاب حوزه علمیه استان یزد، شرایط ابتدایی برای ثبت نام در دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه را دارا بوده‌اند.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: همه ساله بر اساس معدل کسب شده طلاب در مقاطع متفاوت از واجدین شرایط ثبت نام به عمل می آید و سپس از ثبت نام کنندگان جهت شرکت در مصاحبه شفاهی دعوت می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلابی که موفق به کسب امتیاز لازم از مصاحبه شفاهی شوند در دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه به صورت قطعی ثبت‌نام شده و از مزایای مادی و معنوی این دفتر بهره‌مند خواهند شد.

لازم به ذکر است شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر در عرصه‌های پنج‌گانه «آموزش»، «پژوهش»، «تبلیغ و امور فرهنگی»، «تهذیب و تربیت» و «مدیریت» انجام می‌شود و برای شناسایی نخبگان در هر عرصه ابتدا بر اساس سامانه‌های ارزشیابی، برترین‌های آموزشی شناسایی و به مراکز مدیریت اعلام می‌شوند و پس از تشکیل پرونده در مرکز نخبگان قم، نسبت به انجام مصاحبه علمی با هدف شناسایی ظرفیت های هوشی، استعدادی و کشف توانمندی های فرد اقدام می‌گردد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.