تعداد مطالب 1742

دهمین جلسه ستاد حوزوی بحران برگزار شد

  • کد خبر : 5854
دهمین جلسه ستاد حوزوی بحران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، دهمین جلسه ستاد حوزوی بحران با حضور مدیر حوزه علمیه استان ، مدیر مرکز خدمات ، رئیس سازمان تبلیغات ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و فرماندار یزد برگزار شد. در این جلسه جهت مقابله با ویروس کرونا به طرح محله محوری و پایش […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، دهمین جلسه ستاد حوزوی بحران با حضور مدیر حوزه علمیه استان ، مدیر مرکز خدمات ، رئیس سازمان تبلیغات ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و فرماندار یزد برگزار شد.

در این جلسه جهت مقابله با ویروس کرونا به طرح محله محوری و پایش و غربالگری خانه به خانه با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج  تاکید شد و همچنین در مورد فعال کردن و استفاده از ظرفیت های مردمی، جهت خدمت رسانی به نیازمندان محلات بحث و گفتگو شد.

در ادامه پیشنهاد شد قبل از اذان صوت و ترجمه دعای هفتم صحیفه سجادیه از بلندگوی مساجد پخش گردد و همچنین بنر و پوسترهایی با موضوع دعا و استغفار در مساجد و محلات نصب شود.

در ابتدای این جلسه فرماندار یزد ضمن تقدیر و تشکر از حضور طلاب جهادی در مقابله با ویروس کرونا گزارشی از درمان ، وضعیت عمومی شهر و محلات ارائه نمود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5854
  • ارسال توسط :
  • 502 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.