تعداد مطالب 1742

حوزه یزد به استقبال جشن چهل سالگی انقلاب رفت+ برنامه ها

  • کد خبر : 1278
حوزه یزد به استقبال جشن چهل سالگی انقلاب رفت+ برنامه ها

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به برنامه های حوزه علمیه یزد در ایام الله دهه فجر امسال گفت: درایت رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت ایران تمام توطئه های دشمنان را نابود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس علمیه استان یزد گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در این سال ها تلاش داشتند که با اجرایی کردن توطئه هایشان، جمهوری اسلامی را با نابودی بکشند ولی به لطف و یاری خدای متعال و همراهی ملت ایران در هیچ کدام از این نقشه های شوم خود موفق نبودند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به رفتارهای غربی مقابل جمهوری اسلامی و فشارهای این کشورها در راستای عقب نشینی ایران از مواضع خود در طول این چهل سال خاطر نشان کرد: ملت ایران در زمانی که در حال مقابله با دشمن برای رسیدن به هدف نهایی که پیروزی انقلاب بود، به خوبی با امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی همراهی کردند.

وی ادامه داد: دشمنان در طول این چهل سال هر نیرنگ و فریبی که داشتند در راستای نابودی ایران اسلامی به کار بستند و حتی توطئه های بسیاری را برای اینکه انقلاب، چهل سالگی خود را نبیند طرح ریزی کردند که با درایت مقام معظم رهبری و همراهی ملت شریف ایران شاهد بودیم که این نقشه های شوم نیز با شکست روبه رو شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه دهه فجر امسال باید به شکل ویژه و خاص به آن پرداخته شود تصریح کرد: با توجه به همزمانی ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه نیاز است که نسبت به حرمت نگه داشتن این ایام نیز دقت نظر صورت گیرد.

برنامه های حوزه علمیه یزد در ایام الله دهه فجر امسال

مدیر حوزه علمیه یزد به برنامه های حوزه علمیه در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات بصیرتی و نشست های تخصصی برای اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه یزد یکی از برنامه ها در ایام الله دهه فجر در استان است.

وی فضا سازی محیط مدارس و بیرون مدرسه مخصوصا با پرچم جمهوری اسلامی ایران، غبار روبی و زیارت مزار مطهر شهدا، معرفی روحانیون شهید انقلاب اسلامی، انجام تمرینات لازم تحت نظارت مدارس را از جمله های برنامه های حوزه علمیه استان یزد در ایام دهه فجر امسال عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس یکی از برنامه های حوزه علمیه استان یزد در دهه فجر را برگزاری مسابقات عکاسی، شعر، فیلم و وبلاگ نویسی و نیز برگزاری مسابقه کتابخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی وآینده انقلاب عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری مسابقه همزمان در مدارس علمیه استان در تاریخ ۱۳ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

مدرس حوزه علمیه یزد برگزاری مسابقات جام فوتسال بین مدارس علمیه استان را از دیگر برنامه ها در ایام دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: چند مسئله در این خصوص باید رعایت شود که اولین آن این است که هر مدرسه بنا بر تعداد نفرات و بر اساس رده های سنی تیم تشکیل شود، تمرینات لازم تحت نظارت مدارس برگزار و تیم منتخب نهایتا در تاریخ ۱۲ اسفندماه سال جاری به مدیریت استان معرفی شود و در صورت عدم معرفی در تاریخ فوق الذکر مدرسه مورد نظر حذف می گردد.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه در راهپیمایی دهه فجر امسال همه باید حضور فعال داشته باشند اظهار داشت: ان شاءالله به یاری خدای متعال امسال نیز به مانند سال های گذشته شاهد حضور پر شور طلاب و روحانیون در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خواهیم بود.

انتهای پیام/خ

 

 

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.