تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام و المسلمین شمس در این دیدار به نقش اساتید را در تربیت طلاب مهم دانست.

  • کد خبر : 4291
حجت الاسلام و المسلمین شمس در این دیدار به نقش اساتید را در تربیت طلاب مهم دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در جلسه ای با امام جمعه، مدیر و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر شهرستان ابرکوه، به نقش اساتید در تربیت طلاب اشاره کرد. وی افزود: در ایام تعطیلات مدارس به دلیل بیماری کرونا، هر یک از اساتید می […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در جلسه ای با امام جمعه، مدیر و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر شهرستان ابرکوه، به نقش اساتید در تربیت طلاب اشاره کرد.

وی افزود: در ایام تعطیلات مدارس به دلیل بیماری کرونا، هر یک از اساتید می بایست ضمن تدریس دروس به صورت مجازی با ارتباط های متفاوتی که با طلاب برقرار می کنند، مسائل تهذیبی طلاب را نیز رصد کرده و مراقب مباحث تربیتی طلاب نیز باشند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با پیشرو دانستن مدیریت استان در مباحث آموزشی در ایام کرونا، بیان داشت: محدوده درسی برخی از دروس تمام شده و مابقی دروس نیز تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می رسد و با تدابیر اندیشده شده از سوی معاونت آموزش امتحانات پایان سال با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

در پایان این دیدار نیز از اساتید مدرسه حضرت ولی عصر(عج) به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.