تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام والمسلمین شمس در جریان سفر یک روزه به شهرستان های اردکان و میبد، اعلام کرد: تاکنون ۵۰۰۰ کلاس مجازی در سراسر استان برگزار شده است.

  • کد خبر : 4202
حجت الاسلام والمسلمین شمس در جریان سفر یک روزه به شهرستان های اردکان و میبد، اعلام کرد: تاکنون ۵۰۰۰ کلاس مجازی در سراسر استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، در سفر یک روزه به شهرستان های اردکان و میبد ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرفی، مدیر حوزه های علمیه کشور، از زحمات و فعالیت های طلاب این شهرستان ها در ایام کرونایی تقدیر و تشکر کرد. حجت الاسلام […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، در سفر یک روزه به شهرستان های اردکان و میبد ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرفی، مدیر حوزه های علمیه کشور، از زحمات و فعالیت های طلاب این شهرستان ها در ایام کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در این دیدارها گفت: هر چیزی که باعث تقرب و نزدیک شدن بندگان به خداوند شود، نعمت است و بیماری کرونا نیز با همه سختی هایی که برای مردم داشت، چون سبب نزدیک شدن افراد به خداوند شد، نعمت بود. کرونا نعمت هایی را هم برای حوزه های علمیه به دنبال داشت. بکارگیری استعدادهای طلاب در فضای مجازی در این ایام، ایجاد الفت بین مردم و روحانیت از نعمت های این بیماری برای حوزه های علمیه بود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در ادامه درباره مباحث اخلاقی، آموزشی و پژوهشی در این ایام گفت: حوزه علمیه استان در مباحث اخلاقی، آموزشی و پژوهشی در این ایام از حوزه های موفق کشور بوده است. در بحث اخلاقی، روزانه فایل های صوتی اخلاقی از بزرگان در پیام رسان های حوزه علمیه جهت استفاده طلاب بارگذاری می شود و طلاب بایستی پس از شنیدن درس های اخلاق، تقریر آن را به معاونان تهذیب مدارس ارائه دهند و در مباحث آموزشی نیز تاکنون ۵۰۰۰ کلاس مجازی در سراسر استان برگزار شده است.

وی در پایان گفت: در زمینه پژوهشی نیز برخی از طلاب در مباحثی پیرامون ویروس کرونا تحقیقاتی را داشته اند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.