تعداد مطالب 1742

حجت الاسلام والمسلمین شمس از مؤمنین و خیرین دارالعباده درخواست کرد تا به حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه بشتابند.

  • کد خبر : 4219
حجت الاسلام والمسلمین شمس از مؤمنین و خیرین دارالعباده درخواست کرد تا به حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه بشتابند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یزد، از مؤمنین و خیرین دارالعباده درخواست کرد تا به حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه بشتابند. مدیر حوزه علمیه استان یزد در ادامه درباره آثار کمک به مؤمنین گفت: در آیات و روایات آثار فراوانی برای انفاق و […]

حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یزد، از مؤمنین و خیرین دارالعباده درخواست کرد تا به حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه بشتابند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در ادامه درباره آثار کمک به مؤمنین گفت: در آیات و روایات آثار فراوانی برای انفاق و خدمت به بندگان خداوند بیان شده است.

وی ادامه داد: خداوند میزان سود انفاق را از دو برابر تا هفتصد برابر بیان کرده است که این میزان سود بستگی به میزان شایستگی فرد دارد. در آیه ۲۶۱ سوره بقره می خوانیم: «مَثَلُ الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّهٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنابِلَ فی‏ کُلِّ سُنْبُلَهٍ مِائَهُ حَبَّهٍ وَ اللَّهُ یُضاعِفُ لِمَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ»؛ «کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.»

حجت الاسلام و المسلمین شمس افزود: زیباست در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی است، مؤمنان و خیران به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته و در رزمایش کمک مؤمنانه حضور پیدا کرده و از مستمندان جامعه دستگیری کنند.

عضو شورای حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: به همت حوزه علمیه استان یزد و با همراهی خیرین تاکنون ۲۲۰ سبد غذایی به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.