تعداد مطالب 1742

جلسات معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در زمینه تقویت جایگاه مدارس امین

  • کد خبر : 2867
جلسات معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در زمینه تقویت جایگاه مدارس امین

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با حضور در شهرستان‌های بافق و بهاباد در زمینه تقویت جایگاه مدارس امین بحث و رایزنی کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با حضور در شهرستان‌های بافق و بهاباد در زمینه تقویت جایگاه مدارس امین بحث و رایزنی کرد.

جلسه با فرماندار شهرستان بهاباد
حجه‌الاسلام‌ سیدمحمدمحسن حسینی‌پور در این خصوص اظهار داشت: در جلسه با فرماندار محترم شهرستان بهاباد، گزارشی در رابطه با فعالیت سال گذشته مبلغان در آن شهرستان ارائه شد.

وی افزود: همچنین بر ادامه فعالیت و افزایش مبلغان در بهاباد گفت‌وگو و قرار بر این شد که حداقل۵-۴ مبلغ به جمع مبلغان مدارس امین در این شهرستان اضافه شود.

جلسه با رییس آموزش و پرورش بهاباد
وی ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور رییس آموزش و پرورش بهاباد بر فراهم شدن زمینه حضور تعداد بیشتر روحانیون در مدارس آموزش و پرورش تأکید شد.

حجه‌الاسلام‌ حسینی‌پور افزود: در ادامه ضمن بررسی عملکرد مبلغان در مدارس آموزش و پرورش طی سال تحصیلی گذشته، بنا به پیشنهاد ریاست محترم آموزش و پرورش بهاباد مقرر گردید برای برگزاری نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران مدارس در زمینه فعالیت بیشتر روحانیون در مدارس آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

جلسه با مبلغان هجرت و مبلغان مدارس امین شهرستان بهاباد
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در ادامه جلسات خود در شهرستان بهاباد، در جلسه‌ای با مبلغان طرح هجرت و روحانیون مستقر در مدارس امین شرکت نمود.

وی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه ضمن ارائه گزارش و پیشنهادات توسط مبلغان، در رابطه با فعالیت جدی‌تر مبلغین خصوصاً در زمینه جوانان و نوجوانان مطالبی ارائه گردید.

جلسه با مدیران مدارس، طلاب و فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه خواهران بافق و بهاباد
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد همچنین در جلساتی با مدیر، فارغ‌التحصیلان و طلاب مشغول به تحصیل حوزه‌های علمیه خواهران بهاباد و بافق که به صورت مجزا طی دو روز برگزار شد با تبیین ضرورت حضور خواهران مبلغه در مدارس آموزش و پرورش، شرایط حضور متقاضیان در این بخش را برشمرد که این موضوع با استقبال حاضرین مواجه گردید.

بازدید از روحانی مستقر در روستای آسفیج
حجه‌الاسلام‌ حسینی‌پور به همراه معاون تبلیغ شهرستان بهاباد و ۲ تن از هیأت امنای مسجد روستای آسفیج با مبلغ این روستا دیدار نمود.

در این جلسه با تأکید بر خودکفایی روستاها در زمینه اعزام مبلغ، فعالیت بیشتر و منسجم‌تر مبـلّـغ و همکاری بیش از پیش هیأت امنای مسجد با روحانی روستا مطالبه گردید.

اخذ مصاحبه از خواهران طلبه متقاضی حضور در مدارس امین
با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد از ۱۲ تن از طلاب خواهر شهرستان بافق و ۵ تن از طلاب خواهر شهرستان بهاباد جهت تشکیل پرونده تبلیغی و اعزام به مدارس امین مصاحبه علمی و پذیرشی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.