تعداد مطالب 1742

تربیت مهدوی فرزندان مورد توجه والدین باشد

  • کد خبر : 3468
تربیت مهدوی فرزندان مورد توجه والدین باشد

حجت‌الاسلام حسینی‌پور گفت: مهد‌های مهدوی در راستای تربیت صحیح بسیار کمک‌کننده است و سعی بر آن است که در زمینه تربیت فرزندان در راستای ارزش‌های انقلاب عمل نماید.

حجت‌الاسلام سید محمدمحسن حسینی‌پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در مراسم آغاز به کار اولین مهد مهدوی امین و پیش دبستانی مهدوی نورالسماء در شاهدیه یزد اظهارکرد: خانواده‌ها باید برای تربیت نسل آینده موارد لازم را مد نظر داشته باشند .

حسینی‌پور افزود: گاهی اوقات والدین خوشحال هستند که فرزندان خود را برای تربیت به مدرسه یا مراکز آموزشی متفاوت می‌فرستند و خیلی احساس مسولیت ندارند که محیط آموزشی کودک چگونه است.

وی ادامه داد: مدرسه و خانواده باید دست به دست هم دهند تا کودکان قربانی نشوند و همه باید کمک کنند که تربیت کودک به درستی صورت گیرد و البته نقش تربیت‌ی به تنهایی بر عهده مدرسه و پیش‌دبستانی نیست.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه نقش تربیتی فرزندان در جامعه امروزی نیاز به دقت بیشتری دارد گفت: خانواده‌ها باید مراقب باشند که تکنولوژی روز از جمله ماهواره‌ها بر روی کودکان اثرات بدی دارد این در حالی است که والدین متوجه نیستند که با دست خود فرزندانشان را به سمت هلاکت سوق می‌دهند.

وی افزود: وجود مهد‌های مهدوی در راستای تربیت صحیح بسیار کمک‌کننده است چون حداقل از محتوای اولیه آموزش مطمئن هستند لذا هم خانواده و هم مربیان باید دقت داشته باشند که کودکان را در راستای ارزش‌های انقلاب تربیت کنند.

ایکنا یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.