تعداد مطالب 1742

تجمع طلاب یزد در پی مضروب شدن چند تن از روحانیون

  • کد خبر : 206
تجمع طلاب یزد در پی مضروب شدن چند تن از روحانیون

حوزه/ بروکراسی و عدم کارایی نظام اداری و بی توجهی به مشکلات اداری مردم همراه با قانون شکنی از نقطه های ضعف حاضر در سیستم زندگی اجتماعی و اداری است و در این رابطه باید به سوی انقلاب اداری در چارچوب قانون اساسی حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در پی مضروب شدن چند تن از روحانیون، پیش از ظهر امروز، جمعی از طلاب حوزه علمیه استان یزد تجمعی را برای محکوم کردن این عمل خلاف انسانیت در دفتر آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد برگزار شد.
در این مراسم بیانیه ای قرائت شد که متن کامل آن در ادامه می آید:
بسمه تعالی
شکی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی که با جلوداری روحانیت و امام راحل(ره) شکل گرفته است، دارای کمبودها و نواقصی است که باید با همت بلند دست اندرکاران و مردمِ فداکار برطرف گردد. نواقصی که گاهی برخی از افراد ضعیف الایمان وسست اراده را تحت هیجانات نادرست قرار داده و حرکت های مخرّبی را در پی دارد.
اخیرا در پی سوء قصد به برخی از روحانیون، ما طلاب علوم دینی بر آن شدیم تا یکبار دیگر بر پیروی از مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) نکاتی را به مسئولین محترم یادآور شویم:
الف) بسیاری از نواقص و کمبودها در پرتوی سوء مدیریت ها شکل می گیرد. سوء مدیریتی که ناشی از عدم رعایت شایسته سالاری در پست های این مرز و بوم دیده می شود. علی هذا لازم است تا مسئولین محترم فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، مدیرانی را به کار بگیرند که دلسوزی شان برای دین و مردم محرز باشد و کارشناسانی متبحّر در رفع کاستی ها و نواقص باشد.
ب) مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال بخشی از جامعه را به شدت تحت فشار قرار داده است. راه برون رفت از آن فقط توکل بر خدا، اراده ی جدی برای حل معضلات و تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در قالب اقتصاد مقاومتی است.
ج) حاشیه سازی های بی مورد، اولویت دادن به موضوعات غیر ضروری و دست چندم و سیاسی کردن هر کار و هر عمل در این نظام از عوامل دلسردی مردم و ایجاد هیجانات خطر آفرین بوده و مسئولین محترم باید با مدیریت صحیح از آنها اجتناب نمایند.
د) بروکراسی و عدم کارایی نظام اداری و بی توجهی به مشکلات اداری مردم همراه با قانون شکنی از نقطه های ضعف حاضر در سیستم زندگی اجتماعی و اداری است. بدیهی است در این رابطه باید به سوی انقلاب اداری در چارچوب قانون اساسی حرکت کرد.
والسلام علی من اتبع الهدی
جمعی از طلاب علوم دینی استان یزد
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.