تعداد مطالب 1742

برگزاری دوره آموزش بدو تبلیغ حوزه علمیه استان یزد

  • کد خبر : 3303
برگزاری دوره آموزش بدو تبلیغ حوزه علمیه استان یزد

در ادامه طرح اعزام مبلغین طلبه و روحانی به مدارس آموزش و پرورش، دوره آموزشی بدو تبلیغ برای مبلغان جدید‌الورود به این طرح با حضور حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مدرس دوره برگزار شد.

دوره آموزش بدو تبلیغ حوزه علمیه استان یزد با حضور جمعی از خواهران و برادران مبلغ، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در ادامه طرح اعزام مبلغین طلبه و روحانی به مدارس آموزش و پرورش و خدمت در آن مدارس تحت عنوان مدارس امین، دوره آموزشی بدو تبلیغ برای مبلغان جدید‌الورود به این طرح با حضور حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مدرس دوره برگزار شد.

بنا بر اعلام معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی استان یزد، امسال با همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برادران و خواهران استان یزد و با توجه به نیاز‌های موجود، جمع دیگری از مبلغان برای حضور در مدارس، آموزش‌های لازم را کسب خواهند کرد.

در همین زمینه، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه یزد با بیان اینکه این مبلغان اعلام آمادگی کردند که به صورت تمام وقت به امر تبلیغ مشغول باشند، افزود: برای تمام این مبلغان آموزش بدو تبلیغ از طرف معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.