تعداد مطالب 1742

برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش

  • کد خبر : 2358
برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش

حجه‌الاسلام حسینی‌راد با بیان اینکه در این جلسه طرح‌ها و مصوبات قبلی مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: جلسه بعدی دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجه‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌راد معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در خصوص این جلسه اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسات قبلی و برای پیگیری طرح‌ها و مصوبات مطرح شده جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور جناب آقای سرداری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسئولین حوزوی و آموزش و پرورش برگزار شد.

حجه‌الاسلام حسینی‌راد افزود: در این جلسه با توجه به جایگاه مهم موضوعات آموزش و پرورش، پیرامون جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش بحث و مقرر شد حوزه علمیه مصاحبه و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: متقاضیان سربازطلبگی در آموزش و پرورش پس از مصاحبه و تایید از سوی حوزه علمیه در امور پرورشی مدارس مشغول به خدمت خواهند شد و در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اقدام خواهند نمود.

حجه‌الاسلام حسینی‌راد با اشاره به صحبت پیرامون حوزویان شاغل در آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق تفاهم صورت گرفته به زودی یک طرح و گردهمایی با حضور این افراد برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان با بیان اینکه در این جلسه طرح‌ها و مصوبات قبلی نیز مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: جلسه بعدی دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.