تعداد مطالب 1742

افزایش ۱۰۰ درصدی ارسال آثار به سومین جشنواره علامه حلی یزد

  • کد خبر : 81
افزایش ۱۰۰ درصدی ارسال آثار به سومین جشنواره علامه حلی یزد

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه یزد به رشد صددرصدی ارسال آثار به سومین جشنواره استانی علامه حلی در استان یزد اشاره کرد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اینکه جلسه شورای علمی سومین جشنواره علامه حلی استان یزد باحضور نماینده دبیرخانه جشنواره علامه حلی قم حجت الاسلام والمسلمین حسین حجامی برگزارشد، گفت: در این جلسه حاضرین به بررسی ۱۱۰ اثری که در تفصیلی حائز رتبه بالای ۸۰شده بودند پرداختند.
معاون پژوهش حوزه علمیه یزد با بیان اینکه با ارزیابی های صورت گرفته از مقالات و پایان نامه، تحقیق پایانی و کتب مورد ارزیابی و بررسی تعداد ۵۰اثر برای ارزیابی کشوری به قم ارسال شد، گفت: انشاالله امید داریم که باتوجه به رشد کمی و کیفی مقالات در سومین دوره جشنواره علامه حلی استان یزد در کشوری هم از استان یزد عزیزانی حائز رتبه شوند.
وی یکی از آثاری که مورد تقدیر قرار گرفت را کتاب نقد و بررسی تخریج حدیث «أنَا مَدینَهُ العِلمِ وعَلِیٌّ بابُها » معرفی کرد و افزود: این اثر توسط یکی از اساتید حوزه علمیه استان یزد نگارش شده است که در این جلسه اکثریت حاضرین با توجه به دیدگاه نقادانه این کتاب، آن را به عنوان رتبه یک استان یزد معرفی کردند که مورد تقدیر نیز قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه در بخش خواهران نیز اثبات «قل هوالله احد» با اعداد ریاضی که آن هم رتبه اول استان در بخش خواهران برای کشوری ارائه شد، خاطر نشان کرد: اسامی و امتیازات در ویژه نامه سومین جشنواره چاپ می شود و بعد از بررسی در دبیرخانه کشوری نتیجه نهایی خدمت عزیزان اعلام خواهد شد.
معاون پژوهش حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۷اثر مورد تقدیر و رتبه قرار گرفتند، تصریح کرد: امسال با توجه به آثار مطلوبی که چه از نظر کیفی و کمی ارائه شد، حدود ۵۰اثر حائز رتبه شده و به جشنواره کشور معرفی می شوند.
حجت الاسلام فیاضی افزود: شرکت کنندگانی که آثار آنها شایسته تقدیر تشخیص داده شدند قرار شد تا در یک جلسه دیگر در دبیرخانه استانی با حضور مدیران محترم حوزه علمیه برادران و خواهران این اسامی اعلام شود که پیش بینی ما انتخاب ۳۰اثر شایسته تقدیر در استان یزد است که تقریبا با ۵۰ اثری که در ابتدا انتخاب شد به ۸۰اثر شایسته رتبه و قابل تقدیر می رسد که نشان از که رشد قریب به شش برابری را در این زمینه هستیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه در دومین دوره جشنواره استانی علامه حلی در استان یزد تعداد ۵۹۰اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: در سومین دوره این جشنواره تعداد ۱۰۳۵اثر ارسال شد که رشد قریب به صددرصدی را در ارسال آثار شاهد بودیم.
انتهای پیام/خ
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=81

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.