تعداد مطالب 1742

اعزام بیش از ۳۰۰ طلبه یزدی به مناطق سیل زده

  • کد خبر : 1857
اعزام بیش از ۳۰۰ طلبه یزدی به مناطق سیل زده

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد با بیان اینکه روحانیون و طلاب استان با ثبت نام داوطلبانه، علاقه مند به حضور در مناطق سیل زده هستند تصریح کرد: گروه اعزامی روحانیون و طلاب استان یزد با حضور بیش از ۳۰۰نفـر از این عزیزان، از اولین روزهای سیل به استان‌هایی که درگیر سیل هستند اعزام شدند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان یزد گفت: خدمت رسانی، ارائه مسائل مشاوره، تبلیغ و ترویج معارف دینی، همچنین کمک به تسکین آلام سیل زدگان از برنامه های اصلی طلاب اعزامی حوزه علمیه یزد به مناطق سیل زده می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین رضا دهقانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به اعزام بیش از ۳۰۰طلبه از مدارس علمیه حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: با توجه به جلساتی توجیهی که با طلاب اعزامی برگزار شده است، برنامه مهم دیگری که می بایست در کنار خدمت رسانی به مناطق سیل زده به مردم ارائه شود مباحث مشاوره و همدردی با سیل زدگان است تا بلکه مرهمی بر آلام آنان صورت پذیرد.
معاون تهذیب حوزه علمیه یزد با بیان اینکه روحانیون و طلاب استان با ثبت نام داوطلبانه، علاقه مند به حضور در مناطق سیل زده هستند تصریح کرد: گروه اعزامی روحانیون و طلاب استان یزد با حضور بیش از ۳۰۰ نفـر از این عزیزان، از اولین روزهای سیل به استان‌هایی که درگیر سیل هستند اعزام شدند.

حجت الاسلام دهقانی نژاد تصریح کرد: برخی از این افراد پس از چند روز استراحت باز در گروه‌های بعدی ثبت نام کردند تا بتوانند به هموطنان سیل زده خود کمک رسانی کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه یزد به برنامه‌های روحانیون و طلاب استان در مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد با حضور خالصانه خود در این مناطق آماده همکاری در هر فعالیتی هستند تا بتوانند کمکی برای آنها باشند و همچنین در این بین برنامه‌های تبلیغی نیز اجرا خواهند کرد.

همچنین طی چند روز گذشته گروه دیگری از طلاب استان به همراه اقلام و کالاهای ضروری به وسیله یک دستگاه اتوبوس به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام گردیده‌اند.

لازم به ذکر است علاقمندان به حضور در مناطق سیل‌زده می‌توانند با مراجعه به معاونت‌ تهذیب مدارس علمیه نسبت به ثبت‌نام اعزام اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=1857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.