تعداد مطالب 1742

در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه، مشکلات این مدرسه بررسی شد.

  • کد خبر : 4780
در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه، مشکلات این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدای جلسه، کادر و اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه ضمن اشاره به برخی […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، کادر و اساتید مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه ضمن اشاره به برخی از مشکلات در ایام شیوع بیماری کرونا، به بیان پیشنهادهایی درباره مباحث اخلاقی و آموزشی پرداختند.

اولویت بندی دروس و برگزاری دروس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری، ارتباط با خانواده های طلاب، ارتباط اساتید با طلاب و پیگیری امور تربیتی و آموزشی آنان در این ایام، برگزاری کلاس های رفع اشکال از مهمترین پیشنهادات بود.

در ادامه هر یک از معاونان مدیریت حوزه استان به توضیح نکات مربوط به معاونت خود پرداخته و در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه یزد با جمع بندی مباحث مطرح شده، راهکارهای اجرایی شدن موضوعات مختلف را بیان کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.