تعداد مطالب 1741

حجت الاسلام و المسلمین شمس در نشستی با مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه، خواستار راه اندازی رشته تخصصی تبلیغ در حوزه استان شد.

  • کد خبر : 4763
حجت الاسلام و المسلمین شمس در نشستی با مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه، خواستار راه اندازی رشته تخصصی تبلیغ در حوزه استان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمدی مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، با حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد گفتگو  و تبادل نظر کرد. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شمس، ضمن خیر مقدم، از فعالیت های مجموعه معاونت تبلیغ […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمدی مسئول امور استان های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، با حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد گفتگو  و تبادل نظر کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شمس، ضمن خیر مقدم، از فعالیت های مجموعه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به ویژه حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اظهار رضایت از عملکرد معاونت تبلیغ استان، خواستار پیگیری معاونت تبلیغ در زمینه حضور طلاب در مساجد و انجام فعالیت های تبلیغی، فرهنگی شد.

سپس حجت الاسلام محمدی ضمن تشکر از مدیر حوزه علمیه استان، نکاتی را پیرامون اجرای طرح بینات، حبل المتین، فعالیت های مبلغان هجرت و فرق و ادیان ارائه نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان برای راه اندازی رشته تخصصی تبلیغ، در استان پیگیری های لازم را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.