تعداد مطالب 1741

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد گفت: دوره «سطح ارتقاء تلاوت طلاب» در حوزه علمیه یزد به صورت مجازی در حال برگزاری است.

  • کد خبر : 4745
مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد گفت: دوره «سطح ارتقاء تلاوت طلاب» در حوزه علمیه یزد به صورت مجازی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید کاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از برگزاری دوره «مجازی ارتقاء سطح تلاوت قرآن» در حوزه علمیه یزد خبر داد. وی افزود: این دوره وی‍ژه طلاب مدارس علمیه استان بوده و طلاب شرکت کننده در این دوره یک فایل صوتی ضبط […]

حجت الاسلام سید کاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از برگزاری دوره «مجازی ارتقاء سطح تلاوت قرآن» در حوزه علمیه یزد خبر داد.

وی افزود: این دوره وی‍ژه طلاب مدارس علمیه استان بوده و طلاب شرکت کننده در این دوره یک فایل صوتی ضبط شده از قرائت خود را به معاونت تهذیب استان ارسال می کنند که پس از ازریابی توسط کارشناسان، اشکال های قرائتی به اطلاع طلاب رسانده می شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد گفت: تاکنون ۳۰ نفر از طلاب در این طرح شرکت کرده و فایل های ارسالی آنان مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام میرجلیلی در پایان بیان کرد: اجرای این طرح تا رفع اشکال کامل از تلاوت های طلاب در معاونت تهذیب استان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.