تعداد مطالب 1741

در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت، مشکلات این مدرسه بررسی شد.

  • کد خبر : 4741
در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت، مشکلات این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه پیشنهاداتی پیرامون برگزاری دروس سال تحصیلی آینده به صورت حضوری و مجازی در صورت ادامه […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پیشنهاداتی پیرامون برگزاری دروس سال تحصیلی آینده به صورت حضوری و مجازی در صورت ادامه شیوع کرونا ارائه شد.

مذاکره با نهادهای مختلف برای جذب فارغ التحصیلان سفیران هدایت و گذراندن تعهدات تبلیغی، استعداد یابی طلاب، ارزیابی سالیانه عملکرد تهذیبی و آموزشی طلاب، حضور اساتید در مدارس جهت مشاوره دهی به طلاب، ارتباط اساتید با طلاب در ایام تعطیلات و بررسی وضعیت آموزشی و اوقات فراغت آنان در این ایام از دیگر پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بود.

در ادامه، حجت الاسلام حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد درباره دغدغه طلاب برای سال های پس از تحصیل، گفت: ۲۶۳ کارویژه برای طلاب برنامه ریزی و پیش بینی شده است که طلاب با تحصیل موفق و فراگیری مهارت های لازم می توانند در ایام پس از تحصیل، در این کارویژه ها مشغول به فعالیت شوند.

تقسیم طلاب به گروه های ۵ نفره و عهده دار شدن رسیدگی پدرانه به وضعیت تهذیبی و آموزشی آنان توسط اساتید مدرسه، پیگیری طرح بینات توسط معاون آموزش مدرسه و معاون تبلیغ استان در مدرسه سفیران هدایت و استفاده از ایام تعطیلات تابستان در راستای ارتقاء سطح ادبیات طلاب با محوریت قرآن کریم و نظارت اساتید مدرسه از مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.