تعداد مطالب 1741

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری درس خارج فقه و اصول در سال تحصیلی جدید در حوزه استان خبر داد.

  • کد خبر : 4737
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری درس خارج فقه و اصول در سال تحصیلی جدید در حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از آغاز ثبت نام دروس خارج مدیریت حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰–۱۳۹۹ خبر داد. وی افزود: دروس خارج فقه و اصول مدیریت حوزه علمیه استان یزد در سال تحصیلی قبل به تصویب شورای […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از آغاز ثبت نام دروس خارج مدیریت حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰–۱۳۹۹ خبر داد.

وی افزود: دروس خارج فقه و اصول مدیریت حوزه علمیه استان یزد در سال تحصیلی قبل به تصویب شورای عالی حوزه های علمیه رسید و قرار بود از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این دروس آغاز شود که متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دروس، آغاز دروس خارج به سال تحصیلی جدید موکول شد.

حجت الاسلام حسینی پور درباره شرط حضور در دروس خارج، گفت: اتمام پایه ۱۰ از مهمترین شرایط شرکت در دروس خارج است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره شرایط دریافت مدرک سطح ۴ نیز گفت: طلاب پس از ۴ سال شرکت در درس خارج فقه و اصول و قبولی در ۴ مصاحبه خارج، جهت ارائه پایان نامه سطح ۴ اقدام می کنند و پس از نگارش و دفاع از پایان نامه خود، موفق به دریافت مدرک سطح ۴ حوزه می شوند.

وی درباره شرط شرکت در مصاحبه خارج نیز گفت: طلاب برای شرکت در هر مصاحبه خارج لازم است، تقریر ۷۵ جلسه درس را به معاونت آموزش تحویل دهند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: طلاب متقاضی شرکت در درس خارج برای ثبت نام و انتقال پرونده تحصیلی خود به حوزه علمیه استان یزد، به معاونت آموزش استان مراجعه یا با شماره ۳۶۲۷۱۸۵۵ داخلی ۲ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.